۴۵ روز دیگر بانک اطلاعات زنان مرتبط با دفاع مقدس تکمیل می شود

معاون سازمان نشر آثار و مشارکتهای زنان در دفاع مقدس از تکمیل بانک اطلاعاتی کامل از زنان مرتبط و تاثیر گذار در دفاع مقدس تا ۴۵ روز دیگر خبرداد.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، فاطمه قربان با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ماموریت این سازمان جمع آوری و ثبت نقش زنان در دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ در جامعه است. رسانه به‌عنوان محور اصلی این اقدام نقش بسزایی دارد یعنی اینکه اگر ما بتوانیم حتی ۲۰ درصد هم موفق باشم ۸۰ درصد آن را رسانه بازنشر و ترویج کند توانسته ایم این فرهنگ را توسعه دهیم.

وی در پاسخ به اینکه در ظاهر اولین اقدام این سازمان باید تکمیل بانک اطلاعات زنان مرتبط با دفاع مقدس باشد و آیا این بانک موجود است، گفت: قطعا بدون این بانک اطلاعاتی نمی توانیم آثار و زندگی این زنان بزرگ و تاثیرگذار را منتشر کرده و ترویج کنیم برای همین دستور کار نخست سازمان ایجاد این بانک اطلاعاتی است که امیدواریم تا پایان آذرماه این بانک جامع تکمیل شود.

معاون سازمان نشر آثار و مشارکتهای زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: نام و مشخصات همراه با زندگینامه و آثار همسران جانبازان، شهدا، ایثارگران، آزادگان و زنان ایثارگر، جانباز، شهید و آزاده در این بانک موجود است.

قربان گفت: این اطلاعات استان به استان با همکاری بسیج زنان و بنیاد حفط آثار و ارزشهای دفاع مقدس جمع آوری شده است. البته بخشی از این آثار را از بنیاد شهید هم گرفته ایم.

/انتهای متن/

درج نظر