یک زن در شورای شهر خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: با پایان یافتن رای‌گیری و شمارش آرا، اعضای شورای شهر خلخال مشخص و معرفی شدند.

0

‌فریدون بابایی در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار داشت: با پایان یافتن رای‌گیری در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کار شمارش آرا آغاز و نتایج آرای شورای شهر خلخال اعلام شد.

وی افزود: در شهر خلخال رادبه پرنده با 4 هزار و 372 رای، علی حسنی اردبیلق با 3 هزار و  571 رای، سیدمحمدسعید شهابی‌الهاشم  با 2 هزار و 961 رای، بلال نوری با 2 هزار و 931 رای و شهناز شاطری با 2 هزار و 558 رای نفرات اصلی شورای شهر شدند.

بابایی با بیان اینکه 5 نفر به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل در شورای شهر خلخال انتخاب می‌شوند، گفت: قربان مولائی مزجین با 2 هزار و 416 رای و داریوش محمودی نوده نیز با 2 هزار و 320 رای علی‌البدل این دوره از انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا در خلخال شدند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به میزان مشارکت مردم خلخال در این دوره از انتخابات بیان کرد: 69 درصد از مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رای حاضر شده و در انتخابات مشارکت داشتند که این میزان مشارکت شایسته قدردانی است.

وی تصریح کرد: با همکاری و مشارکت مردمی و نیز عوامل اجرایی انتخابات شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و گسترده در سطح شهرستان با کمترین مشکل و نارسایی بودیم و مردم شهرستان خلخال در این دوره از انتخابات برگ زرین دیگری رقم زدند.

/انتهای متن/

درج نظر