هیلاری کلینتون در خانه دستِ بزن دارد!

یک مقام دیپلماتیک فاش کرد نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها در خانه “بیل کلینتون” را کتک زده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ “راجر استون،” مشاور سیاسی، در کتاب جدید خود با نام “جنگ خانواده کلینتون علیه زنان” فاش کرد: “هیلاری کلینتون،” وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و نامزد ریاست جمهوری آتی این کشور از حزب دموکرات، بارها “بیل کلینتون،” رئیس جمهور اسبق آمریکا، را در خانه کتک زده است و اصولا مشاهده رفتارهای خشن از هیلاری سابقه طولانی دارد. این موضوع درباره کارمندان هیلاری کلینتون نیز صادق بود.

همزمان با تلاش هیلاری کلینتون برای جذب حمایت رای دهندگان آمریکایی، تلاش می‌کند رفتاری موقر و نرم از خود نشان دهد؛ اما راجر استون حقایقی از زندگی وی برملا کرده که به مشکلات متعدد وی برای پیروز شدن در انتخابات درون حزبی دامن زده است. استون در کتاب خود نوشت: این کاندیدای ریاست جمهوری و پیشروی حزب دموکرات، رفتارهای خشونت آمیزی با همسرش که رئیس جمهور اسبق آمریکا بود داشته است. کارمندان و ماموران سرویس مخفی تحت امر هیلاری همیشه از او می‌ترسیدند.

قرار است کتاب “جنگ خانواده کلینتون علیه زنان” اواخر ماه جاری میلادی به بازار بیاید. در این کتاب آمده است: هیلاری کلینتون همسرش را ضرب و شتم و به سمت او اشیاء سخت را پرتاب می‌کرده، با ناخنهایش پوست او را خراش می‌داده و او را مجروح می‌کرده است.

ظاهرا این کتاب توطئه‌ای را درباره خانواده کلینتون دنبال می‌کند که به روزهای فرمانداری بیل کلینتون در ایالت آرکانزاس بر می‌گردند. استون که مدعی است نقش مهمی در انتخاب روسای جمهور حزب جمهوری‌خواه اعم از “ریچارد نیکسون” تا “رونالد ریگان” ایفا کرده، می‌گوید سابقه فراوان سوء رفتار هیلاری کلینتون در خانه به خوبی مستند سازی شده است.

/انتهای متن/

درج نظر