سرکرده زنان داعشی در موصل دستگیر شد

نیروهای امنیتی عراق موفق شدند، سرکرده خطرناک زنان داعشی در موصل را دستگیر کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از روز پلاس، نیروهای امنیتی عراق اعلام کردند که یکی از خطرناک‌ترین زنان تروریست را که بر اساس اطلاعات به دست آمده، رهبر زنان داعشی در موصل بود، دستگیر کرده‌اند.

 
به نوشته خبرگزاری عراقی «موازین»، این زن، معروف به «احلام»، در روستای «الحود» واقع در بخش «القیارة» در جنوب شهر موصل بزرگ شده و بعدها به یک تروریست حرفه‌ای تبدیل شده است.
 
گفته می‌شود که «احلام محسن علی» به داعش در سال 2014 کمک کرد تا موصل را اشغال کند و پس از آن، روستایش و ناحیه القیاره را به دست گیرد.
 
بنا به اطلاعات به دست آمده، این زن و برادرش که او نیز یکی از عناصر برجسته داعش است، طی یک عملیات ویژه عراقی در پل رابط میان دو ساحل غربی و شرقی موصل شناسایی و دستگیر شدند.
 
خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» به نقل از یک منبع امنیتی نوشت: احلام به فعالیت تروریستی و عضویت گروه‌های تروریستی و باندهای اطلاعاتی اعتراف کرده و گفته است که پس از سقوط صدام و اشغال عراق از سوی آمریکایی‌ها در سال 2003، برای سالهایی طولانی عضو گروه‌های تروریستی مختلف بوده و پس از پیدایش داعش، رهبری زنان داعشی را بر عهده داشته است.
 
یک منبع آگاه امنیتی در القیاره گفت: برای یک بار، احلام را در زندگیم در سال 2006 دیدم و آن زمانی بود که به خانه خانواده او به دلیل اقدام تروریستی یکی از برادرانش در موصل، حمله کردیم.
 
وی افزود: این زن، دارای تفکر افراطی است و داعش را با وجود تمامی جنایاتش در موصل و القیاره و سایر شهرهای عراقی و سوری، تمجید می‌کند و حتی به نیروهای عراقی وعده انتقام می‌دهد گویی که قرار نیست به عنوان یک داعشی در دستگاه قضایی کشور به دلیل اعدام مردم بی‌گناه و دفن آنها در گورهای جمعی محاکمه شود.
 
/انتهای متن/
 
درج نظر