زن کلاهبردار دستگیر شد/ارسال روزانه 500 پیامک با مضمون برنده‌شدن در قرعه‌کشی

زن جوانی که از طریق ارسال پیامک به شهروندان در استان‌های مختلف با مضمون برنده‌شدن در قرعه‌کشی اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب آنها می کرد توسط کارآگاهان پلیس فتا اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتا اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق ارسال پیامکی با مضمون برنده شدن در قرعه کشی، اطلاعات حساب بانکی آنها را دریافت و سپس اقدام به برداشت وجوهشان کرده است، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: زن کلاهبردار دستگیر شد/ارسال روزانه 500 پیامک با مضمون برنده‌شدن در قرعه‌کشی

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: با پیگیری های صورت گرفته در فضای مجازی، سرانجام زن جوانی که دست به این عمل مجرمانه زده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرمی بود هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه خود را کسب درآمد از این راه عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا اصفهان تصریح کرد: متهم در اعترافات خود عنوان کردکه روزانه به بیش از 500 نفر در استان اصفهان و استان های دیگر کشور پیامک ارسال کرده و از این طریق توانسته بود چندین میلیون تومان سرقت کند.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد بیان داشت: شهروندان باید مراقب این گونه کلاهبرداران باشند و بدانند که برای دریافت هرگونه جایزه اهدایی نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز یا ارائه اطلاعات حساب بانکی نیست.

/انتهای متن/

درج نظر