جزییات فریب دختران جوان توسط مدیر قلابی شرکت دولتی

رئيس پليس فتا فارس از شناسايي فردي خبر داد که با ايجاد صفحه اي در شبکه اجتماعي بي تالک با اشاعه تصاوير دروغين از خودش، اقدام به کلاهبرداري مالي از قربانيان خود مي كرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ “سيدموسي حسيني” گفت: خانم جوان 26 ساله با ارائه مرجوعه قضايي به اين پليس مدعي شد چندي پيش در حالي که در شبکه اجتماعي بي تالک در حال فعاليت بودم به طور کاملا اتفاقي با صفحه اي برخورد کردم که تصويرهاي مندرج در آن مرا مجذوب خودش کرد.

وي ادامه داد: اين خانم مي گويد؛ آن صفحه حاوي چند عکس سخن بزرگان و عکس هاي شخصي از فردي بود که آقاي متشخصي به نظر مي رسيد و نظر مرا جلب کرد، در نتيجه با صاحب صفحه شروع به گفت و گو کردم و او گفت که اين عکس ها به خودش اختصاص دارد و شغلش مدير يکي از شرکت هاي معتبر دولتي است و با صحبت هاي شيرين و اغواکننده مرا شيفته خودش کرد.

رئيس پليس فتا استان فارس اظهار كرد: شاکي در ادامه مي گويد؛ بعد از گذشت چند روز چت کردن خودش را مشاور معرفي کرد و از من درباره حساب بانکي ام سوال پرسيد و من هم صادقانه مبلغ کامل حساب بانکي ام که 300 ميليون ريال بود برايش گفتم، او گفت سر رشته اي از معاملات آنلاين دارد و مي تواند برايم سهام خريداري کند تا به سود بالايي برسم.

سرهنگ حسيني افزود: اين فرد مي گويد؛ پول را به شماره حسابي که برايم فرستاد واريز کردم، بعد از مدتي از او درباره سود سهام پرسيدم و او گفت سهامت کم است و بايد مبلغ بيشتري سرمايه گذاري کني و من مجددا مبلغي برايش واريز نمودم، مدتي گذشت و از سود سهام خبري نشد و هنگامي که از او در اين مورد سوال مي پرسيدم با صحبت هاي پوچ مرا سرگرم مي کرد تا جايي که متوجه قصد کلاهبدارانه اش شدم و تصميم به شکايت گرفتم.

وي گفت: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران جوان پليس فتا، کارشناسان با اقدامات فني و تخصصي موفق به شناسايي متهم شدند.

رئيس پليس فتا استان فارس اظهار كرد: متهم که مردي 35 ساله بود به جز شاکيه، چند دختر خانم ديگر را هم قرباني عمل مجرمانه خود قرار داده بود .

/انتهای متن/

درج نظر