گردان «زنان انتحاري» داعش در سوريه + تصاویر

تروريست‌هاي داعش براي جبران شکست‌ها در تحولات ميداني، گرداني ويژه شامل زنان عضو اين سازمان تروريستي به منظور انجام اقدامات انتحاري در سوريه تشکيل دادند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، در حالي که اقدامات وحشيانه و غيرانساني داعش در عراق و سوريه ادامه دارد، رسانه‌ها از تشکيل «گردان زنان انتحاري» توسط تروريستها خبر داده‌اند.

روزنامه «ديلي ميل» در گزارشي درباره تروريستهاي داعش در سوريه خبر داد: «گروه وحشي داعش آنچنان براي بمبگذاران انتحاري درمانده شده که اکنون آنها شروع به آموزش گردان زنان انتحاري در سوريه کرده‌اند».

در اين گزارش آمده است که برخي منابع خبر داده‌اند که در شهر «الرقه» مقر داعش در سوريه تروريستها براي انجام حملات مرگبار، آموزش زنان براي اقدامات انتحاري را آغاز کرده‌اند.


اين منابع با آوردن مثالي از آموزش زنان انتحاري توسط داعش خبر دادند: «به يک زن مصري پيشنهاد مقادير زيادي پول و همچنين قول داده شد که “در بهشت به شوهرت مي‌پيوندي” اگر او عضو انتحاري داعش شود».

به نظر اين رسانه غربي اقدام داعش براي آموزش زنان انتحاري از آن جهت است که از نظر تروريستها به زنان شک و ترديد کمتري درباره انجام اقدامات انتحاري و تروريستي مي‌شود.


در گزارش آمده که بعيد است داعش از «عروسان جهادگراي» عضو بريگاد معروف «الخنسا» که وظيفه حفاظت از شهر «الرقه» را برعهده دارند، استفاده کند. اعضاي اين بريگاد زنان با تابعيت خارجي هستند که با سفر به داعش به تروريستها پيوسته‌اند.

 

daesh1

 

ديلي ميل نوشت: «به دليل ارزش و اهميت زنان خارجي در سرزمين داعش، گروه جهادگرا براي ايجاد يک گردان انتحاري جديد به زنان عربي متمرکز شده و آنها را هدف قرار داده است».

/انتهای متن/

درج نظر