بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه به مناسبت روز زن در انگلیس

0

به گزارش به دخت به نقل از هنر برتر، بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه با عنوان ” به من نگاه کن “ در کمپینی به نام ” اگر شما ببینید می توانید آن را تغییر دهید“ همزمان با روز جهانی زن در انگلیس اکران شد.

در این کمپین با موضوعیت توقف خشونت علیه زنان ، از بیلبوردهای تعاملی با فناوری تشخیص چهره استفاده‌ شده است.

این بیلبورد با تصویری از چهره زخمی و کتک‌خورده زنی جوان پوشیده شده که مورد آزار قرار گرفته شده و در پایین آن نیز تصاویر زنده‌ای از افراد در حال حرکت در جلوی بیلبورد نمایش داده می‌شود.

شاید عجیب به نظر برسد اما در واقع این بیلبورد با نگاه کردن به آن تغییر می کند!!

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه به مناسبت روز زن در انگلیسهدف این کمپین از نمایش این بیلبورد تبلیغاتی این بوده است که پیامی را یادآوری کند: ” چشمان خود را روی مشکلات نبندید! ”

هرگاه کسی از جلوی این بیلبورد رد شود و به آن نگاه کند، دوربین چهره وی را تشخیص می‌دهد و به خاطر توجه وی به بیلبورد، چهره زخمی زن کمی بهبود می‌یابد و هرچه تعداد افرادی که به بیلبورد نگاه می‌کنند بیشتر شود، چهره زن سریع‌تر خوب می‌شود. به این ترتیب به رهگذران نشان داده می شود که در صورت عدم چشم پوشی می توانند به مقابله با خشونت داخلی کمک کنند.

همچنین برای افراد پیامکی ارسال می‌شود که از آن‌ها خواسته می‌شود درصورتی‌ که علاقه داشته باشند با پرداخت کمک‌های مالی به این کمپین بپیوندند.

عکاس معروف، رانکین، از چهره این زن عکس گرفته است . این بیلبورد در منطقه تجاری “Canary wharf” لندن، بین پاساژ تجاری “Birmingham Bullring” و مرکز خرید “Westfield London” اکران شده است.

/انتهای متن/

درج نظر