آموزش پیشگیری از اعتیاد، طلاق و ناهنجاری‌ها رفتاری در فرهنگسرای بهاران

بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگسرای بهاران به منظور آموزش پیشگیری از اعتیاد، طلاق، ناهنجاری‌های اجتماعی و گروهی تفاهمنامه‌ای امضا کردند که قرار است در این راستا به مردم خدمت‌رسانی شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بنابراین تفاهمنامه بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هدف تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان نهادی غیردولتی و بازوی اجرایی دستگاه‌های مرتبط در این زمینه و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه آسیب‌های اجتماعی را مدنظر قرار داده و در این زمینه با فرهنگسرای بهاران همکاری خواهد کرد.

قرار است در این دوره‌های آموزشی که برای مردم منطقه 17 در فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود آموزش‌های لازم برای آگاهی خانواده‌ها در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و واکسینه شدن خطرات آسیب‌ها داده شود.

مهدی تقی‌نژاد مدیر فرهنگسرای بهاران در این مراسم انعقاد تفاهمنامه اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی منطقه 17 تهران جدی است و اعتیاد، طلاق و ناهنجاری‌ها مردم منطقه را آزار می‌دهد که امیدواریم با آموزش لازم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آنها باشیم.

وی ادامه داد: فرهنگسرای بهاران به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیشترین تلاش را خواهد داشت و برنامه‌های آموزشی نیز به همین منظور است تا مردم با خطرات آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش آشنا شوند.

بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچنین تفاهمنامه‌های آموزشی دیگری نیز با برخی فرهنگسراهای تهران به امضا رسانیده و به دنبال آموزش خانواده‌هاست.

/انتهای متن/

درج نظر