معرفی دختران برتر نوجوان و امید در پایتخت

نخستین روز از رقابت های انتخابی تیم های ملی کاراته رده های پایه در بخش دختران برگزار شد و کاتاروهای برتر نوجوان و امید معرفی شدند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رقابت های انتخابی تیم های ملی پایه کاراته در بخش دختران امروز پنجشنبه 31 مردادماه ، به میزبانی پایتخت در سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان در بخش کاتا آغاز شد و نفرات برتر در رده نوجوانان و امید مشخص شدند .

در نخستین روز این رقابت ها که با حضور 131 کاتارو در رده نوجوانان و 52 کاتارو در رده امید برگزار شد ، در پایان پس از رقابت ورزشکاران این رشته از استانهای مختلف کشور ، در کاتای انفرادی امید مائده نصیری به مقام نخست رسید و صبا روشن قیاس از تهران در جایگاه دوم ایستاد و آرزو نعمتی از خوزستان و فاطمه گرزین از مازندران مشترکآ سوم شدند .

در کاتای انفرادی نوجوانان نیز آرزو لونجی از مازندران در سکوی نخست قرار گرفت و ملیکا عسگری از خوزستان دوم شد و حدیثه جمال و نرگس نظری از تهران سوم مشترک شدند .

رقابت های انتخابی تیم های ملی پایه کاراته در بخش دختران ، از امروز به میزبانی پایتخت آغاز شده و تا چهارشنبه ششم مردادماه ادامه دارد .

این رقابت ها به نام گرامیداشت عفاف و حجاب نامگذاری شده است و مسابقات فردا در رده  جوانان در بخش کاتای انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد .

معرفی دختران برتر نوجوان و امید در پایتخت

/انتهای متن/

درج نظر