معاونت امور زنان ریاست جمهوری گزارش هزینه کرد بودجه‌ خود را اعلام کند

یک کارشناس امور زنان و خانواده با انتقاد از اجرایی نشدن مطالبات مهم حوزه زنان گفت: معاونت امور زنان ریاست جمهوری گزارش هزینه کرد بودجه‌ خود را اعلام کند چراکه تا کنون برای اجرایی شدن آن سهل انگاری زیادی صورت گرفته است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، زهرا ایوبی با انتقاد از عدم عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌‌ها و قوانین حوزه زنان گفت: ابتدا باید معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مشخص کند که بودجه خود را صرف انجام چه کارهایی کرده است و این کارها تا چه حد توانسته مشکلات حوزه زنان را حل کند.
وی ادامه داد: ظاهر قضیه نشان می‌دهد که تا کنون اقدام مؤثری در حوزه زنان انجام نشده است و بودجه امور زنان مشخص نیست در چه زمینه‌هایی هزینه شده است و یا حداقل می‌توان گفت در مسیر درست هزینه نشده است ممکن است صرف برگزاری جشن‌‌های آنچنانی شده باشد اما در مسیر درست نبوده است.
این کارشناس امور زنان افزود: به نظر می‌رسد محقق نشدن موضوعاتی مانند بیمه زنان خانه‌دار و افزایش مرخصی زایمان مادران تا کنون به دلیل بی دقتی مسئولان عملیاتی نشده است و به اعتقاد بنده کسانی که در این رده مسئولیتی هستند می‌توانند موضوعاتی را که به قانون تبدیل می‌شود به راحتی پیگیری کنند و تا اجرایی شدن آن حرکت کنند بنابراین انجام نشدن آنها نشانه سهل انگاری مسئولان است.

/انتهای متن/

درج نظر