سه بانوي زائر ايراني در مکه همچنان مفقود هستند

0

به گزارش به دخت به نقل از ايرنا، رييس مرکز پزشکي حج و زيارت هلال احمر ايران با بيان اينکه تعداد زائران جان باخته ايراني در حادثه مسجد الحرام به هشت نفر رسيده، گفت: همچنان سه بانوي زائر ايراني مفقود هستند.

سيدعلي مرعشي افزود: همچنان در بيمارستان ها و سردخانه ها بدنبال سه زائر مفقود ايراني هستيم.
وي در پاسخ به اين سووال که احتمال زنده بودن اين سه نفر وجود دارد يا نه، تصريح کرد: هر احتمالي ممکن است و تا رسيدن به نتيجه، پيگير وضعيت آنان هستيم.
تا کنون پيکر حسن قاسمي درآبادي از کاروان 17710 تهران، احمد حاتمي گلشتري از کاروان بعثه مقام معظم رهبري و محمد جعفر فلاح از کاروان 13352 استان اصفهان، محمد مجلسي از کاروان شماره 17743 از تهران، ولي اسمعيلي از کاروان شماره 39009 از خراسان جنوبي، سيدمحمد هاشم زهي از کاروان شماره 23114 از سيستان وبلوچستان و عليرضا عامري از کاروان شماره 22124 از سمنان و سيف الله اسدي مينا کاروان 33021 شناسايي شده است.
اما از وضعيت سه زائر مفقودي حادثه مسجد الحرام به نام هاي مريم آل طه فرزند ميرجواد با شماره کاروان 11266، فاطمه دامغاني فرزند ذبيح الله با شماره کاروان 22124 و کبري بيگم ميرغفوري فرزند ميرحسين با شماره کاروان 22124 خبري در دست نيست.
همچنين هفت زائر ايراني براي درماني در بيمارستان ها ملک الفيصل، نور و ملک عبدالعزيز عربستان سعودي بستري هستند.
از 32 مصدوم ايراني حادثه مسجد الحرام، 25 زائر که در بيمارستان ايراني مرکز پزشکي حج و زيارت هلال احمر ايران بستري بودند، مرخص شدند.
وقوع طوفان شديد طي روز جمعه(20 شهريور ماه) در مکه، سبب سقوط يک بالابر در محوطه مسجدالحرام شد که در نتيجه اين حادثه، حدود 400 زائر خانه خدا کشته و مجروح شدند.

/انتهای متن/

درج نظر