رسیتال پیانو “نوین افروز” در تالار رودکی برگزار می شود

کنسرت رسیتال پیانو “نوین افروز” پنجم مهرماه در تالار رودکی اجرا مي شود .

0

به گزارش به دخت به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در راستای تعاملات فرهنگی ایران و ایتالیا، رسیتال پیانو توسط نوین افروز به نفع زلزله زدگان ایتالیا در تالار رودکی اجرا خواهد شد .

در این کنسرت قطعاتی از ؛ شوبرت ، اسکارلاتی ، شوپن و لیست اجرا خواهد شد .

Domenico Scarlatti-sonata in fmaj

Franz Schubert-Wanderer fantazie c maj (allegro-adagio-presto-allegro)

Fredric Chopin –Berceuse op-57

Paganini-Liszt – etudes no5 – etudes no3

نوین افروز تحصیلات موسیقی خود را در کنسرواتوار موسیقی میلان – ایتالیا به اتمام  رساند او سپس گواهینامه مهارت را از کنسرواتوار موسیقی ژنو – سویس دریافت کرد و مطالعاتی را نیز همراه با پروفسور آرتور میکل آنجلی صورت داد .

وی در کشورهای مختلف جهان از جمله ایالات متحده آمریکا ، کشورهای اروپایی  چین اجرا داشته است و جوایز متعددی در سطح بین الملل از جمله جایزه صلح آلبرت انیشتین ، نشان افتخار بین المللی رم ، جایزه مجمع منتقدان رم ، جایزه اسپلتو ، جایزه طلایی سن والنتین ،جایزه هنر صلح سان فرانسیسکو و جایزه شهر ونیز ، او جایزه بخش موسیقی لرنزو دومدیچی از آکادمی بین المللی فلورانس و نشان اروپا در مونته کاتینی را نیز به خود اختصاص داده است .

نوین افروز همچنان شاعر برجسته ای است و یکی از اعضای آکادمی بین المللی شاعران در کمبریج ، در آکادمی والنتینیانا در ایتالیا و آکادمی مدیچی در فلورانس است ، او دکترای افتخاری ادبیات و موسیقی را نیز از دانشگاه جهانی در آریزونا دریافت کرده است .

نوین افروز همجنین یک آهنگساز است . او قطعاتی برای پیانو ، یک کوئینتت ، یک دوئت ، و قطعه ای برای پیانو – ارکستر و گروه کر ، تصنیف کرده است .

 

 

 

 

 

 

/انتهای متن/

درج نظر