راه اندازي نهضت دخترانه خودجوش «ما زنده‌ايم، سرزنده‌ايم» در سراسر کشور

رئيس بسيج جامعه زنان از راه اندازي نهضت دخترانه «ما زنده‌ايم، سرزنده‌ايم» خبر داد و گفت: اين نهضت خودجوش و مردمي راه اندازي شده است تا دختران جامعه ما نشان دهند همانند دختران زمان دفاع مقدس در عرصه‌هاي مختلف حضور فعال دارند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مينو اصلاني از برگزاري نهضت «ما زنده‌ايم ، سرزنده‌ايم» در استان‌هاي سراسر کشور خبر داد و گفت: نهضت ما زنده‌ايم يک نهضت خودجوش مردمي است که در آن دختران جوان با بهره‌گيري از کتاب من زنده‌ام و الگو قرار دادن دختر جوان ايراني که توانست دشمن را به زانو در آورد و در دوران اسارت خود گويي دشمن اسير اقتدار، صلابت، ايمان و شجاعت اين دختر جوان بوده است.

وي ادامه داد: لذا دختران جوان با بهره‌گيري از اين کتاب نهضتي را راه با عنوان «ما زنده‌ايم، سرزنده‌ايم» اندازي کردند تا اعلام کنند با تبعيت از ولايت به اين موضوع مي‌باليم و در جهت رشد و پيشرفت کشور قدم برمي‌داريم.

اصلاني تصريح کرد: همچنين دختران جوان در اين نهضت بيان مي‌کنند که در سنگرهاي علمي و عقيدتي سرآمد هستيم و در دنياي وانفساي امروزي يک هويت ديني و ملي داريم، بسيج جامعه زنان نيز ضمن اينکه مانند ساير دستگاه‌‌ها از اين نهضت استقبال مي‌کند به آنها کمک مي‌کند تا در اين مسير موفق باشند.

رئيس بسيج جامعه زنان اظهار داشت: در اولين گام از معصومه آباد دعوت شد تا در دبيرستاني که در آبادان تحصيل کرده بود، حضور پيدا کند و زنگ ما زنده‌ايم را به صدا در آورد و در واقع با اين حرکت دختران نشان مي‌دهند دختران امروز مانند دختران دفاع مقدس همچنان در صحنه‌هاي علمي، فرهنگي و اجتماعي حضور دارند و مي‌بالند به اينکه يک هويت ديني و ملي دارند و در کنار ولايت هستند و براي پيشرفت کشورشان تلاش مي‌کنند.

/انتهای متن/

درج نظر