دانشگاه پیام نور سفیر انتقال فرهنگ لباس ایرانی به ایتالیا شد

نماینده اصناف دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه با هدف ارتقای علم طراحی لباس، تفاهم نامه ای را با فدراسیون مد و محصولات کشور ایتالیا امضا کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،مهران فردین نماینده اصناف دانشگاه پیام نور گفت: تفاهم نامه ای با هدف انتقال علم و تکنولوژی طراحی لباس ایتالیا بین اتحادیه پوشاک ایران و فدراسیون مد و محصولات این کشور با همکاری دانشگاه پیام نور امضا شد.

وی با اعلام این خبر که دانشگاه پیام نور در ایتالیا هم شعبه دارد، ادامه داد: همین موضوع سبب شد، اتحادیه پوشاک زیر نظر این دانشگاه با فدراسیون مد و محصولات ایتالیا در زمینه تبادل علم و تکنولوژی تفاهم نامه ای را به امضا برساند.

نماینده اصناف دانشگاه پیام نور بیان کرد: بخش آموزشی این تفاهم نامه بر عهده دانشگاه پیام نور گذاشته شده تا طراحی لباس در کشور تقویت شود.

فردین پیشرفت طراحی ایرانی اسلامی را هدف اصلی این تفاهم نامه اعلام کرد و افزود: طراحی های لباس ایرانی باید جذابیت داشته باشند تا از طراحی های روز دنیا عقب نمانیم.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه مذکور وسیله ای برای انتقال فرهنگ لباس ایرانی به کشورهای دیگر است، اظهار امیدواری کرد: با آموزش استادان در دانشگاه پیام نور، رشته طراحی را راه اندازی می کنیم.

وی گفت: این تفاهم نامه واسطه ای شد که از علم کشورهای اروپایی استفاده و طراحی های خود را تقویت کنیم.

/انتهای متن/

درج نظر