جودو از ووشو و کوراش سخت‌تراست

0

نایب‎قهرمان کوراش بانوان آسیا در وزن 78- کیلوگرم که در رشته‎های جودو، ووشو و کوراش مقام کشوری دارد جودو را سخت‎ترین رشته‎ای می‎داند که در آن فعالیت کرده است.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، منطقه لرستان، درباره کسب نشان نقره در رقابت‎های کوراش آسیا اظهار کرد: برای کسب نشان طلا رفته بودم که متاسفانه در فینال بدون اینکه امتیازی رد و بدل شود، مبارزه را واگذار کردم.

وی تصریح کرد: داوری‎های کوراش یک مقداری پیچیده شده است چون حرکتی انجام دادم که نمی‎دانستم اخطار دارد و همان اخطار موجب باختم شد.

چغلوند یادآور شد: قبل از عید اردوی اول شروع شد و در ایام عید نوروز نیز در اردو بودیم و فدراسیون تا جایی که در توان داشت، شرایط را برای ما فراهم کرد.

این بانوی ورزشکار لرستانی که در سه رشته ورزشی فعالیت می‎کند در این‌باره گفت: جودو و کوراش که تقریباً مثل هم هستند و فقط قوانین داوری آنها تفاوت دارد. در ووشو هم سال گذشته خودم را محک زدم و در فینال رقابت‎های قهرمانی کشور پایم آسیب دید و به شهربانو منصوریان باختم.

وی تاکید کرد: جودو هنر المپیک بوده و از دو رشته‎ی دیگر سخت‎تر است. همواره در رقابت‎های کشوری قهرمان شده‎ام و تا چند سال گذشته نیز عضو تیم ملی بودم؛ الان هم می‎گویند چون هدف‌شان جوانگرایی است به تیم ملی دعوت نمی‎شوم.

چغلوند برنامه بعدی‎اش را حضور در رقابت‎های جهانی کوراش عنوان کرد و افزود: این رقابت‎ها شهریور ماه برگزار می‎شود که هنوز میزبان مشخص نشده و هدفم روی سکو رفتن در این مسابقات است.

/انتهای متن/

درج نظر