برگزاری اولین نشست مشترک معاونت امور زنان ریاست جمهوری با بانوان نماینده مجلس دهم

معاون رییس‌جمهور در امور زنان از برگزاری اولین نشست مشترک با بانوان نماینده مجلس دهم خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در شانزدهمین نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده با مشاوران دستگاه‌های اجرایی که امروز یکشنبه(3 مرداد ماه) برگزار شد، گفت: متاسفانه در سال اقتصاد مقاومتی، دستگاه‌های مربوطه به جایگاه زنان در این مقوله نپرداختند.

وی افزود: طی مکاتباتی که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم، با استناد به چند بند از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از آقای جهانگیری خواستیم تا به نقش زنان هم در موضوع اقتصاد مقاومتی توجه شود.

مولاوردی در ادامه این نشست تصریح کرد: “جشنواره ملی رسانه، زن و خانواده” که قرار بود مردادماه جاری برگزار شود، به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها به آبان‌ماه موکول شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: اولین نشست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با نمایندگان زن مجلس دهم طی دو هفته آینده برگزار می‌شود؛ بر این اساس بنا داریم که هر ماه، یکبار با بانوان مجلس جلساتی را داشته باشیم.

مولاوردی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین همایش سیاست‌گذاری در کشور آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود؛ در این همایش قرار است که پنل تخصصی چالش سیاست‌گذاری جنسیتی در ایران برگزار شود.

/انتهای متن/

درج نظر