برای کسب تجربه به مالزی می رویم

مربی و سرپرست تیم ملی گلف زنان ایران گفت: رشته گلف در ایران نوپا است و در بخش زنان سابقه بسیار اندکی دارد و گلف بازان ایران برای کسب تجربه و رویارویی با برترین های آسیا راهی رقابت های آزاد مالزی می شوند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا ، «نگار صیادی» روز یکشنبه در گفت و گو  افزود: زنان آسیا در رشته گلف جایگاه خوبی در جهان دارند و برتری های آسیا از جمله ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و هند در رقابت های مالزی حضور دارند و رویارویی با این حریفان برای کاهش استرس و کسب تجربه گلف بازان زن ایرانی تاثیر مثبتی دارد.
وی تصریح کرد: به طور قطع سطح آمادگی و توانمندی گلف بازان زن ایرانی در سطح برترین های آسیا نیست، اما بازیکنان ما با توجه به اینکه به تازگی خود را برای مسابقات قهرمانی کشور آماده کرده اند و با توجه به حضور در اردوهای آماده سازی، در سطح خوبی از آمادگی قرار دارند.
این مربی حضور تیم ملی گلف زنان ایران در مسابقات آزاد مالزی را زمینه ساز آشنایی بازیکنان ملی پوش با زمین های گلف بهتر در جهان عنوان کرد و گفت: گلف بازان نیاز دارند که در زمین های مختلف کار کنند تا در زمان رقابت ها قابلیت کار در هر شرایط و زمینی را داشته باشند.
به گفته صیادی، هر سه بازیکن ملی پوش از نظر انگیزه و آمادگی در سطحی نزدیک به هم قرار دارند و امیدوار هستیم بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند.
وی تصریح کرد: تیم 26 مرداد پیش از شروع مسابقات، اردویی در کوالالامپور برگزار می کند تا ملی پوشان با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند.
مسابقات گلف آزاد مالزی از 27 مرداد ماه با حضور نزدیک به 15 تیم از آسیا و اقیانوسیه در کوالالامپور برگزار می شود.
زیبا مردانی، نازنین شهرکی و آلاله آتین سه گلف باز ایران با هدایت و سرپرستی نگار صیادی امشب عازم مالزی می شوند.
/انتهای متن/

درج نظر