ارائه مشاوره ديني به دانش آموزان مدارس درتهران

معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 7 از ارائه مشاوره ديني به دانش آموزان مدارس هيئت امنايي اين منطقه در راستاي اجراي طرح نسيم بهشت و با هدف پاسخگويي به مسائل شرعي آنها خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، علي حيدري با اعلام اين خبر،افزود: با توجه به جوان بودن جمعيت جامعه و نياز روزافزون جوانان به ارتقاء آگاهي نسبت به مسائل ديني و شرعي، اداره آموزش هاي شهروندي اين منطقه اقدام به اجراي طرح تبليغي آموزشي نسيم بهشت در سطح مدارس هيات امنايي اين منطقه کرد.
وي هدف از اجراي اين طرح را اطلاع رساني، مشاوره و پاسخگويي به سوالات ديني و مذهبي در جهت تقويت آگاهي ديني و فرهنگي دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در اين طرح مبلغان ديني از تاريخ اول آذر ماه خدمات مشاوره اي در امور ديني و فرهنگي به دانش آموزان مدارس کرکه آبادي و ضيغمي ارائه مي دهند.

معاون شهردار منطقه 7 با بيان اينکه طرح نسيم بهشت با رويکرد نهادينه کردن باورهاي ديني در رفتارهاي شهري اجرا مي شود، تصريح کرد: با توجه به ترفندهاي روزافزون دشمنان اين مرز و بوم و استفاده از ابزارهاي مختلف براي هجمه فرهنگي به جوانان و نوجوانان کشور اسلامي، بهترين راه مقابله پيشگيري و مقابله چهره‌به‌چهره در فضاهاي متنوع براي ترويج معارف و فرهنگ اسلامي در جهت خنثي نمودن حربه‌هاي آنان است.
حيدري در خصوص پاسخگويي به پرسش‌هاي اعتقادي و فرهنگي شهروندان، تقويت مباني اخلاق اسلامي، تقويت باورهاي ديني و توسعه اخلاق و رفتارهاي اسلامي در ميان جوانان و نوجوانان از ديگر اهداف اجرايي اين طرح است.

/انتهای متن/

درج نظر