وقتی که مادر میشی

می‌گن مادر شدن آدم رو خسته می‌کنه…

شاید راست بگن؛
شب‌بیداری داره،
نگرانی داره،
خستگی داره.

اما یه چیزی هم داره که کمتر کسی ازش حرف می‌زنه…

اون نوری که بعد از مادر شدن توی چشمات میاد،
اون لبخندی که از ته دل می‌شینی،
اون حس زنده بودنِ عمیق‌تر.

انگار با اومدن یه زندگی جدید،
خودت هم جونِ تازه‌ای می‌گیری 🤍✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *