دلیل اینکه الان باحجابم اینه که…

دلیل اینکه الان باحجابم اینه که…

این انتخاب برای من فقط یک ظاهر نیست،
یک مسیر بوده.

مسیرِ فکر کردن،
مسیرِ تجربه کردن،
مسیرِ فهمیدن خودم.

شاید برای کسی فقط یک پوشش باشه،
اما برای من یعنی آرامش، هویت و یک باور شخصی.

من اینجا نیستم که کسی رو قانع کنم…
فقط اینجام که بگم:
این انتخاب، از دل خودم اومده 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *