حاقظ قرآن که باشی از ترس پول و خونه و ماشین…

حافظ قرآن که باشی…

دیگه ترست فقط پول و خونه و ماشین نیست.

ترست یه چیز عمیق‌تره:
اینکه نکنه از مسیرت دور بشی،
نکنه چیزی رو از دست بدی که مهم‌تر از همه‌ی دنیاست.

دنیا همیشه دغدغه میاره…
اما یه جایی توی دل آدم هست که وقتی با قرآن وصل باشه،
حتی وسط ترس‌ها هم آرومه.

نه اینکه سختی نباشه…
هست.

اما یه ایمان هست که نمی‌ذاره آدم تنها بمونه 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *