توی گرونی بچه دار شدم

خیلی‌ها می‌گفتن توی این گرونی بچه‌دار نشو…

می‌ترسوندن، حساب و کتاب می‌کردن و از سختی‌ها می‌گفتن.

اما من به خدا توکل کردم و مادر شدم.

امروز که به روزهای گذشته نگاه می‌کنم، بیشتر از همیشه به این جمله ایمان دارم که:
«هر بچه‌ای روزی خودش را با خودش می‌آورد.»

نه اینکه زندگی بی‌دردسر شده باشد،
نه اینکه سختی نبوده باشد…

اما هر جا کم آوردم، دست خدا را دیدم که از جایی که فکرش را نمی‌کردم کمکم کرد. 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *