بعضی مادرها بچهشان را در آغوش میگیرند…
و بعضی مادرها فقط چند هفته یا چند ماه او را در قلبشان حمل میکنند.
از دست دادن یک فرزند در دوران بارداری، دردی است که شاید خیلیها نبینند؛
چون عکسی برای قاب کردن نیست،
خاطرهای برای تعریف کردن نیست،
اما عشقش واقعی بوده و هست.
و اگر مادری بعد از آن درد هنوز لبخند میزند، زندگی میکند و ادامه میدهد،
به این معنا نیست که فراموش کرده…
بلکه یعنی شجاعتر از آن چیزی است که دنیا تصور میکند.
برای تمام مادرانی که با قلبی شکسته، اما محکم به راهشان ادامه دادند؛
شما قویتر از چیزی هستید که فکر میکنید. 🤍