نشستم نگاهشون میکنم…
سه تا دختر کوچولو،
با موهای شلخته و خندههای بلند،
دارن خالهبازی میکنن 😅
یکی مامانه،
یکی بچه،
یکی هم دکتر!
دنیاشون خیلی سادهست…
پر از خیال، پر از مهربونی، پر از بازی.
و من فقط نگاه میکنم
و دلم آروم میشه…
چقدر قشنگه بچگی،
وقتی همه چیز هنوز بازیه 🤍✨