افسردگی بعد از زایمان…
چیزی نیست که همیشه دیده بشه،
ولی خیلی واقعیتر از چیزیه که فکر میکنیم.
گاهی مادر همه چیز داره:
بچه سالم، خونه، خانواده…
اما داخل دلش خالیه.
خستگی، گریههای بیدلیل،
حس ناتوانی، یا حتی بیحوصلگی از همه چیز.
اینجاست که حمایت خانواده مهمتر از هر چیزیه.
یک گوش شنوا،
یک کمک کوچک توی کارهای روزمره،
یا حتی یک جمله ساده مثل «کنارت هستم»…
میتونه حال یک مادر رو از تاریکی به آرامش برگردونه.
مادر شدن فقط تولد یک بچه نیست،
تولد یک مادر جدید هم هست 🤍