از کافه خاطره در نمیاد

از کافه دیگه خاطره درنمیاد…

وقتی بچه‌ها هستن،
کافه میشه یه دنیای شلوغِ کوچیک 😅

یکی غذا می‌ریزه،
یکی می‌دوه،
یکی صداش میره بالا…

ولی به جاش خاطره از جاهای دیگه در میاد:
از قدم زدن توی خیابون،
از بستنی خوردن وسط راه،
از خندیدن‌های بی‌دلیل کنار هم 🤍

شاید دیگه کافه رفتن مثل قبل نباشه،
اما زندگی با بچه‌ها یعنی پیدا کردن خوشی توی ساده‌ترین لحظه‌ها ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *