از کافه دیگه خاطره درنمیاد…
وقتی بچهها هستن،
کافه میشه یه دنیای شلوغِ کوچیک 😅
یکی غذا میریزه،
یکی میدوه،
یکی صداش میره بالا…
ولی به جاش خاطره از جاهای دیگه در میاد:
از قدم زدن توی خیابون،
از بستنی خوردن وسط راه،
از خندیدنهای بیدلیل کنار هم 🤍
شاید دیگه کافه رفتن مثل قبل نباشه،
اما زندگی با بچهها یعنی پیدا کردن خوشی توی سادهترین لحظهها ✨