بچه نمیخواین؟؟

بچه نمی‌خواین؟؟

بعضی‌ها زود جواب میدن، بعضی‌ها لبخند می‌زنن و سکوت می‌کنن…

اما واقعیت اینه که این یه سوال ساده نیست.

برای بعضی‌ها آرزوست،
برای بعضی‌ها مسیرش سخته،
برای بعضی‌ها هم هنوز زمانش نرسیده…

هر کسی داستان خودش رو داره،
و هیچ‌کس لازم نیست برای زندگی‌اش توضیح بده.

زندگی انتخابه، نه مسابقه 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *