بچه نمیخواین؟؟
بعضیها زود جواب میدن، بعضیها لبخند میزنن و سکوت میکنن…
اما واقعیت اینه که این یه سوال ساده نیست.
برای بعضیها آرزوست،
برای بعضیها مسیرش سخته،
برای بعضیها هم هنوز زمانش نرسیده…
هر کسی داستان خودش رو داره،
و هیچکس لازم نیست برای زندگیاش توضیح بده.
زندگی انتخابه، نه مسابقه 🤍