اینجوری انتظار خواهر داشتن قشنگه

اینجوری انتظارِ خواهر داشتن قشنگه…

نه از روی اجبار،
نه از روی حرفِ مردم،
فقط از روی عشق.

اینکه دلت بخواد بچه‌ات تنها نباشه،
یه همراه داشته باشه،
یه رفیق همیشگی کنار خودش…

یه کسی که از همون بچگی کنارش بخنده،
دعوا کنه،
آشتی کنه،
و خاطره بسازه 🤍

انتظارِ خواهر داشتن وقتی قشنگه که از دل بیاد، نه از فشار حرف‌ها ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *