کیا تک فرزندی رو تجربه کردن؟

من تک‌فرزندی رو تجربه کردم…

و با اینکه محبت کم نداشتم،
همیشه جای خالی یه خواهر یا برادر رو کنارم حس می‌کردم.

کسی که خاطرات بچگی‌مون مشترک باشه،
کسی که بعد از رفتن پدر و مادر، هنوز تکه‌ای از خونه رو باهاش داشته باشم.

البته هر خانواده شرایط خودش رو داره و هیچ نسخه‌ای برای همه وجود نداره…

اما اگر از من بپرسید،
داشتن یک خواهر یا برادر یکی از قشنگ‌ترین هدیه‌هاییه که میشه به یک بچه داد. 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *