مگه داریم حسی قشنگ تر از حس مادرشدن

مگه داریم حسی قشنگ‌تر از حس مادر شدن؟ 🤍

اون لحظه‌ای که برای اولین بار صدای قلبش رو می‌شنوی…
اون لحظه‌ای که برای اولین بار بغلت میاد…
و اون روزی که برای اولین بار صدات می‌کنه: «مامان».

مادر شدن فقط یه اتفاق نیست،
یه عشقیه که هر روز عمیق‌تر میشه.

با همه سختی‌هاش،
هنوزم یکی از قشنگ‌ترین حس‌های دنیاست. ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *