هر تولدی یه قصه ای داره

هر تولدی یه قصه‌ای داره…

بعضیاش ساده‌ست، بی‌دردسر و آروم.
بعضیاش پر از انتظار، ترس، دعا و اشک.

اما تهِ همه‌شون یه لحظه‌ست:
لحظه‌ای که صدای اولین گریه میاد…
و دنیا برای یه مادر، از نو شروع میشه.

اون لحظه می‌فهمی
تمام سختی‌ها فقط مقدمه‌ی رسیدن به یک معجزه بودن. 🤍✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *