کاپیتان تیم ملی تپانچه بانوان: وضعیت اردوی تیم ملی جالب نیست

کاپیتان تیم ملی تپانچه بانوان گفت: شرایط اردوی تیم ملی تپانچه قابل قبول نیست.

0

به گزارش به دخت و به نقل از ایسنا، الهام هریجانی  اظهار کرد: در حال آماده‌سازی برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک در آذربایجان هستیم و امیدوارم بتوانیم در این رقابتها با عملکرد مطلوب نتایج درخشانی کسب کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی رکورد خوبی در تمرینات زده می‌شود و اگر همین امتیازها را در رقابت‌های کشور آذربایجان به دست آوریم، گرفتن سهمیه المپیک 2016 ریو برزیل دور از دسترس نخواهد بود.

هریجانی با مناسب ندانستن شرایط تمرینی ملی پوشان گفت: اردوی تیم ملی تپانچه شرایط خوبی ندارد و اگر بگویم از حد متوسط نیز پایین‌تر است، بیراه نگفته‌ام.

وی با اشاره به کمی اعزام‌ها در رشته تپانچه گفت: شرایط رشته تپانچه در مقایسه با تفنگ به هیچ عنوان خوب نیست و از هر چند سفری که ملی پوشان تفنگ اعزام می‌شوند، یک سفر نیز تپانچه می‌رود!

هریجانی ادامه داد: در این هشت سالی که در اردوی تیم ملی حضور دارم فکر می‌کنم تیم تپانچه حدودا به 10 سفر اعزام شده که این تعداد در مقایسه با تیم ملی تفنگ ناچیز است.

کاپیتان تیم ملی تپانچه بانوان، گفت: امیدوارم مسئولان با کنار گذاشتن نگاه تبعیض‌آمیز میان تفنگ و تپانچه، شرایط را برای حضور پر قدرت ورزشکاران رشته تپانچه در رقابتهای برون مرزی فراهم کنند.

به گفته هریجانی، رقابتهای کسب سهمیه المپیک اواخر مرداد ماه سال جاری در شهر گابالا کشور آذربایجان برگزار می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر