یک لیوان آب معجزه می کند

بعضی وقت ها دهانت خشک می شود، سرت درد می گیرد، خلاصه کلافه و بی حوصله می شوی تمام این علائم از کم آبی بدن است. بدن مثل کویری خشک می شود و نوشیدن آب می تواند حال ما را تغییر دهد و سر زنده و شاداب مان کند.

4

سرویس سلامت به دخت/

ما بیشتر اوقات از آب خوردن غافل می شویم.و به جای آب ،چای یا آب میوه صنعتی استفاده می کنیم. در صورتی که بدن ما به آب احتیاج دارد. آب یک پاک کننده دستگاه گوارش است و واقعا معجزه می کند.

 وقتی خیلی ناراحتی و سیستم اعصابمان به هم ریخته ، یک لیوان آب می تواند ما را به آرامش برساند.

خیلی از بیماری ها و عفونت ها و حتی جوش های چرکی پوست، با کمبود آب در بدن ارتباط دارد.اگر در روز نیاز آب بدن را که از شش لیوان تا هشت و گاهی ده لیوان است،  تامین نکنیم، بدن مثل کویری خشک می شود که نوشیدن آب درمان آن است.

اگر می خواهید چاق نباشید

کم آبی می تواند یکی از علت های چاقی باشد چون برای سوختن چربی در بدن آب لازم است. غده تیروئید هورمون هایی ترشح می کند که مسئول ذخیره یا سوزاندن چربی هستند،  این غده با آب کار خودش را به درستی انجام می دهد.

هر سلول بعد از انجام عملیات سوخت و ساز مقداری مواد زائد و سمی تولید می کند.ب رای سم زدایی و خارج کردن مواد زائد حتما باید آب بنوشید.
امروزه علم پزشکی ثابت کرده که 90 درصد سکته های قلبی هنگام صبح به خاطر این است که ما قبل از خواب و یا عصر روز قبل آب نخورده ایم.
یک لیوان آب بعد از بیدار شدن از خواب کمک می کند ارگان های بدن فعال بشوند.
نوشیدن یک لیوان آب نیم ساعت قبل از غذا به هضم آن کمک می کند. همچنین نوشیدن یک لیوان آب قبل از حمام به کاهش فشار خون کمک می کند.فراموش نکنید:

یک لیوان آب قبل از خواب از سکته قلبی جلوگیری می کند.

در فرصت های بعدی درمورد فواید بیشتر نوشیدن آب مطالبی خواهیم آورد.

/ انتهای متن/

نمایش نظرات (4)