ما را به خاطر حجابمان تشویق می کردند

بازیکن خراسانی تیم ملی جوانان والیبال بانوان گفت: در مسابقات آسیایی تایلند تماشاگران خارجی حاضر در سالن ما را به خاطر حضور با حجاب در میدان مسابقه به شدت تشویق می کردند.

0

سرویس خبر به دخت/

زهرا اکبری اظهار کرد: هنگام حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات آسیایی تایلند که در سال جاری برگزار شد تماشاگران خارجی حاضر در سالن ما را بخاطر حضور با حجاب در میدان مسابقه، به شدت تشویق می کردند.

بازیکن خراسانی تیم ملی جوانان والیبال بانوان بیان کرد: برای من و بازیکنان تیم ملی بانوان که در این مسابقات حضور داشتند، رفتار صمیمانه تیم هایی مثل کره جنوبی، تایلند و ترکمنستان بسیار جالب و تعجب آور بود.

اکبری افزود: حضورمان با در نظر گرفتن حجاب در این مسابقات برای همه تیم ها و مردم حاضر در محل مسابقات بسیار جالب توجه بود و پس از چند روز حضور تیم ملی بانوان در این مسابقات خیلی از بازیکنان تیم های دیگر رابطه ای بسیار صمیمانه با ما برقرار کردند.

وی که با ورودش به تیم ملی جوانان والیبال بانوان در واقع خلاء 40 ساله عدم حضور یک بانوی خراسانی در تیم ملی والیبال بانوان را پر کرده است با اشاره به بعضی اظهار نظرها که می گویند حجاب مانع انجام ورزش و فعالیت زنان می شود بیان کرد: اگر خانمی بخواهد ورزش یا هر فعالیت اجتماعی داشته باشد می تواند ضمن حفظ حجابش فعالیت هایش را نیز در سایه این حجاب انجام دهد.

بازیکن خراسانی تیم ملی جوانان والیبال بانوان افزود: مانع بودن حجاب در واقع یک بهانه است بر کم اراده بودن افراد که در واقع با این حرف ها می خواهند بهانه تراشی کنند.

اکبری گفت: به عنوان یک عضو کوچک جامعه ورزش توانسته ام ضمن حفظ حجاب تاکنون حدود 20 مدال مختلف کشوری و استانی را کسب کنم.

وی به لزوم حمایت جدی تر از ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: حضور بانوانی ورزشکار و سالم به سلامت همه جامعه کمک می کند.

 منبع:جهان نيوز/ انتهای متن/

درج نظر