نمایشگاه عکس عاشورایی

به مناسبت گرامی داشت اربعین حسینی، نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان عضو ” پایگاه عکس چیلیک ” با عنوان ” همچو این می ” در نگارخانه دیپلماتیک موسسه فرهنگی اکو در تهران گشایش می یابد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش واحد خبررسانی ” پایگاه عکس چیلیک ” این نمایشگاه دومین مجموعه نمایشگاهی اعضای این رسانه است که با همت صاحبان عکس و حمایت ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار شده و بیش از سی تن از عکاسان با تعداد 72 قطعه عکس رنگی و سیاه سفید دراین نمایشگاه حضور دارند.

در قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است:

هنر، زبان حال آن چیزی است که در قلیان روح جریان می یابد و گاه! با جلوه ای خودنمایی می کند تا در ذات این خودنمایی جلوه ای مانا از این قلیان درونی را به عینیت درآورد.

عینیتی مبتنی بر درک درونی و حواس بیرونی و موضوع عاشورای حضرت مهربان حسین از جمله موضوعاتی است که بی باور و اعتقاد تنها به ثبت هایی می رسد که در آنی از زمان خلق و در همان آن محکوم به فنا است.

 در واقع حضور عکاس به منزله نوعی سوگواری بایستی تلقی شود تا این تلقی ریشه های ثبتی را رقم بزند که تا حد بضاعت بتواند چون معنای نقش آفرینان عاشورا با زمان به پیش رود.

اسامی عکاسان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب می باشد:

 یدا.. عبدی، فرزانه بی آزاران، سیدصادق موسوی، لادن شجاع، حاج رضا محمدی، وحید اصفهانیان، نسیبه خلیلی، امین رحمانی، سیدشهاب الدین واجدی، ابراهیم باقرلو، منا عبدا..پور، ملیحه فرهادی، مونا حسن، وجیهه سادات حسینی، مهدی کاظمی خالدی، علی معصومی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، ابوالفضل خاتمی راد، مجتبی محسنی، سیدمحسن سجادی، زهرا رحیم زاده، فاطمه رحمانی، مهدیه روستایی، سیدمحمدرضا سجادی، سمانه سرابی، حدیثه شعبانی، مهدی طاهری، سمیه هاشمی، مهدی سروری، سیدحسن موسوی.

این نمایشگاه پس از تهران در شهرهایی چون: قم، کاشان، تاکستان، ساری و سایر مراکز متقاضی به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از مجموعه نمایشگاهی ” همچو این می ” که عصر روز پنجشنبه 21 دی ماه جاری گشایش می یابد، تا پایان روز جمعه 29 دی ماه از روز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 19، جمعه از ساعت 16 تا 19 دیدن کنند.

 نگارخانه دیپلماتیک موسسه فرهنگی اکو در تهران، خیابان شهیدموحددانش(اقدسیه)، کوچه ناز، شماره 10، موسسه فرهنگی اکو واقع شده است.

 / انتهای متن/

درج نظر