ضرب و شتم دخترامریکایی توسط پلیس

اقدامات یک افسر پلیس در دبیرستان جنینگ در ایالت اوهایو امریکا و حمله او به دختری دانش‌آموز، باعث انتقاد گروه های حقوق بشر شده است.

0

سرویس خبر به دخت/

حادثه چندی پیش در آمریکا که سال نو میلادی را تحت الشعاع قرار داد و منجر به کشته شدن چندین دانش آموز شد، یکی از دلایلی بود که باعث شد پلیس حضور جدی تری در مدارس داشته باشد اما ظاهرا حضور افسران این نیرو در مدارس، ضررهای زیادی نیز به همراه دارد و نباید خیال والدین به طور کامل راحت باشد.

افسران پلیس در حال حاضر برای تأمین امنیت دانش‌آموزان در مدارس آمریکا حضور دارند. البته آن ها اجازه برخوردهای انضباطی را ندارند و موظفند از درگیری بین دانش‌آموزان جلوگیری کنند و در مقابل حملات به دانش ‌آموزان آماده باشند.

اما اقدامات یک افسر پلیس در دبیرستان جنینگ در ایالت اوهایو امریکا و حمله او به دختری دانش‌آموز، باعث انتقاد گروه های حقوق بشر شده است. این افسر پلیس به نام جان مورگان هنگام انجام وظیفه با کنایه های لفظی یک دختر دانش‌آموز 13 ساله به نام تامیکا ویلیامز روبه ‌رو شد و در جواب، جلوی چشم دیگر دانش اموزان در راهرو مدرسه به وی هجوم برده و به کتک زدن او پرداخته است.

دوربین‌ های نظارتی دبیرستان از صحنه ‌های درگیری این پلیس وظیفه و دانش‌آموز کتک ‌خورده فیلم گرفته ‌اند. مادر این دختر در اعتراض به حمله خشمگین به دخترش از افسر پلیس شکایت کرده و در دادگاه گفته که جان مورگان بارها دخترش را به دیوار و در کمدهای مدرسه کوبیده و بشدت کتک زده است.

این افسر پلیس پس از انتشار فیلم های مذکور برای دفاع از خود گفته که دختر نوجوان به او فحاشی کرده است.

منبع:مشرق نيوز/ انتهای متن/

درج نظر