فراخوان دعوت از تولیدکنندگان پوشاک برای تولید آثار برگزیده

بنیاد ملى مد و لباس اسلامى ـ ایرانى با انتشار فراخوانی در راستاى وظایف قانونى ساماندهى مد و لباس و به منظور بهره‌گیرى از ظرفیت‌هاى داخلى و طراحى مناسب با شأن و سلایق مردم، از تولیدکنندگان پوشاک دعوت به همکاری کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

 به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی، در این فراخوان از تولیدکنندگان پوشاک در سراسر کشور دعوت شده تا  از آثار برگزیده در جشنواره مد و لباس فجر 90 و نمایشگاه مد و مانتو آبان 1391 بازدید کرده و با انتخاب اثر براى تولید انبوه و عرضه آن در بهار 1392 اقدام کنند.

در این فراخوان آمده است: اهداف اصلی از دعوت تولیدکننگان پوشاک در سراسر کشور طراحى الگوهاى کاربردى برای ترغیب به مصرف تولید داخلى، تجارى سازى طرح هاى منتخب، توسعه نگاه صنعتى نسبت به مد به عنوان محصول فرهنگى و توسعه فضاى رقابتى و امکان دسترسى آسان و مستقیم مصرف کننده است.

همچنین بر اساس این فراخوان مزایایی نیز برای تولیدکنندگانی که اقدام به تولید انبوه آثار برگزیده جشنواره فجر 90 و جشنواره مانتوی آبان ماه سال جاری کنند، در نظر گرفته شده که عبارتند از دریافت مجوز شیما(شناسه یک پارچه مد و لباس ایرانى) و واگذارى تولید انحصارى،  برخودارى از حمایت هاى مندرج در قانون ساماندهى مد و لباس، امکان فروش آثار تولید شده در دومین نمایشگاه مد و لباس فجر و نمایشگاه هاى استانى، امکان پخش آثار تولید شده در فروشگاه هاى تحت پوشش بنیاد ملى مد و لباس، برخوردارى و اولویت در استفاده ازبسته هاى حمایتى و سیاستهاى تشویقى. همچنین در صورت تولید انبوه بیش از 10 اثر، مجوز انتشار ژورنال با رعایت مقررات صادر می شود.

شرایط همکاری در این فراخوان برای تولیدکنندگان سابقه فعالیت در تولید مانتو، عقد قرار داد با بنیاد ملى مد و لباس و تولید طرح هاى انتخابى حداکثر با 10 درصد تغییر اعلام شده است.

تولیدکنندگان برای بازدید از طرح های برگزیده دو جشنواره مد و لباس فجر سال 90 و همچنین جشنواره مانتوی آبان سال جاری می توانند به نمایشگاه دایمی به نشانی بالاتر از میدان ولیعصر (عج)، نبش خیابان ناصر، پلاک 38 ، نمایشگاه دائمى مد و لباس همه روزه از ساعت  9 تا 18 مراجعه کنند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر