دوره آموزش روایتگری دفاع‌مقدس ویژه بانوان برگزار شد.

دومین دوره آموزش روایتگری با نام طلبه شهیده «فهیمه سیاری» ویژه بانوان در مرکز شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد.

0

سرویس خبر به دخت/

دراین دوره که به مدت سه روز و به صورت فشرده برگزار شد، از استادانی چون سردار نطاق پور، سردار شکاری و حجت‌الاسلام و المسلمین جوشقانیان استفاده شد.

مجتبی سیاری، مسئول برگزاری دوره آموزش روایتگری،هدف از برگزاری این دوره را تربیت راویان فتح در راستای ترویج فرهنگ شهدا و دفاع مقدس در جامعه، ارتقای سطح دانش، بینش و معرفت راویان نسبت به امر روایت گری و مسائل دفاع‌مقدس، نهادینه‌سازی بیان و تحلیل وقایع دفاع مقدس به سبک علمی و به شکل صحیح و ارائه به مخاطبین، پیشگیری از تحریف وقایع دفاع مقدس و انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر و آیندگان بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل نام‌گذاری دوره به نام شهیده فهیمه سیاری چه بوده است ؟ گفت: شهیده سیاری، طلبه قم و مبلغه بوده که برای تبلیغ و تدریس بنا به درخواست آموزش و پرورش کردستان، به غرب کشور اعزام شده بود و به دست گروه‌های ضدانقلاب کردستان در جاده سقز – بانه در روز 12 آذرماه سال 1359به شهادت رسید. بنابراین، تبلیغ و روایتگری ارتباط زیادی باهم دارند و می‌توانند در یک راستا و به دنبال یک هدف واحد باشند.

این دوره با 90 نفر شرکت‌کننده برگزار شد و در پایان به افرادی که در آزمون کتبی و عملی حد نصاب نمره را کسب کنند، کارت روایتگری اهدا خواهد شد.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر