همه از عملکرد تیم هندبال بانوان ایران در‌ آسیا راضی هستند

عضو ملی‌پوش هندبال بانوان ایران گفت: نسبت به دوره گذشته سه پله در آسیا صعود ‌کرده‌ایم و هیچ کس پیدا نمی‌شود که از عملکرد تیم ایران در مسابقات قهرمانی هندبال بانوان آسیا ناراحت باشد.

0

سرویس خبر به دخت/

راضیه جانباز عضو تیم ملی‌ هندبال بانوان ایران اظهار کرد: سطح رقابت‌های قهرمانی هندبال بانوان آسیا خیلی بالا بود. همان طور که می دانید سه مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در سایر دیدارها هم که مغلوب شدیم انصافا حریفان قدرتمندی داشتیم. مثلا با کره جنوبی و چین بازی داشتیم که در آسیا اول و دوم شدند. گروه مقدماتی ما واقعا سخت بود.

وی درباره بازی سخت تیم ایران مقابل اندونزی ، خاطر نشان کرد: اندونزی تیم خیلی ضعیفی نبود. بعد از این که در اولین مسابقه میزبان را با اختلاف زیاد شکست دادیم شاید سطح انتظارات کمی بالا رفت، ولی به این نکته کمتر کسی توجه کرد که حریفان بعدی ایران، کره جنوبی و چین بودند. البته ما در همه بازی‌ها با تمام وجود جنگیدیم. اصلا از پیش باخته بازی نکردیم. به ویژه مقابل تایوان نمایش پایاپایی داشتیم، ولی روی یکی، دو تا اشتباه کوچک شکست خوردیم و نتوانستیم در جمع هشت تیم مسابقات قرار بگیریم. همه مربیانی که شاهد بازی‌های ایران بودند اذعان داشتند که نسبت به دوره‌های قبل رشد زیادی داشتیم. به هر حال ما سه رده صعود کردیم.

جانباز درباره کار با پانیچ ، سرمربی تیم هندبال بانوان نیز گفت: پانیچ واقعا مربی خوبی است و اگر در ایران حفظ شود قطعا خیلی به هندبال ما کمک می‌کند. امیدوارم کمیته ملی المپیک با ماندن و تمدید قرارداد پانیچ موافقت کند. چرا که نیاز اساسی ما به مربیانی چون پانیچ است . او خیلی به برنامه‌های رده سنی پایه توجه می‌کند.

ملی‌پوش هندبال در پایان گفت: هیچ کس را نمی‌توانید پیدا کنید که از عملکرد تیم بانوان ناراضی باشد. خود ما که خیلی راضی هستیم.

منبع :ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر