بانوی قمی به مدال برنز جودو قهرمانی کشور دست یافت

بانوی قمی با کسب مقام سوم صاحب نشان برنز رقابت‌های جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودو شد.

1

سرویس خبر به دخت/

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو پیکارهای جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های مهم برون مرزی سال 2013 برگزار شد و در آن بانوان قمی نیز جدال نزدیکی با رقبا داشتند.

تیم چهار نفره بانوان قم برای حضور موفق در این رقابت‌ها تمرینات خود را از دو ماه قبل به صورت منظم و برنامه ریزی شده برگزار کرده و با روحیه‌ای بالا و آمادگی جسمانی مطلوب راهی پیکارهای قهرمانی کشور شدند اما حاصل تلاش آنها تنها کسب یک نشان برنز بود.

این در حالی است که مسابقات انتخابی تیم ملی جودو بانوان با توجه به حضور برترین‌ها از استان‌های مختلف و تلاش مدعیان برای راه‌یابی به تیم ملی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و بانوان جودوکار قمی با تمام توان در این پیکارها حضور یافته بودند اما در نهایت یک نشان برنز در وزن منهای 70 کیلوگرم برای تیم اعزامی چهار نفره قم به دست آمد.

بعد از برگزاری پیکارهای جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی جودو بانوان کشورمان قرار است برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم بانوان دعوت شوند تا خود را برای حضور در رقابت‌های مهم برون مرزی آماده کنند.

تیم جودو بانوان قم در اوزان منهای 48، 57، 63 و 70 کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی کشور شرکت کرد در حالی که در ترکیب این تیم چهار نفر از چهره‌های شاخص جودو قم حضور داشتند و سرانجام سیما شاهزاده حمزه بود که توانست در وزن منهای 70 کیلوگرم عنوان سوم و نشان برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرده و تنها مدال آور تیم اعزامی بانوان قم لقب بگیرد.

در این وزن معصومه خسروی از تیم جودو بانوان استان تهران در صدر ایستاد و قهرمان شد در حالی که آذر کولیوند از استان همدان به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد و عنوان سوم مشترک نیز به مریم احمدی از فارس و سیما شاهزاده حمزه از قم رسید.

منبع: فارس/ انتهای متن/

نمایش نظرات (1)