دختر سه‌ساله بحرینی در جست‌وجوی پدر مفقودشده خود

همسر طالب علی، جوان بازداشت شده بحرینی، از یک ماه پیش به همراه دختر سه ساله و پسر یک ساله‌اش، تمام بیمارستان‌ها و مراکز پلیس را زیر پا گذاشته‌اند، اما خبری از طالب علی ندارند.

2

سرویس خبر به دخت/

به نقل از روزنامه لبنانی السفیر، «طالب علی» جوان بحرینی است که از یک ماه پیش تاکنون مفقود شده است، البته مراکز امنیتی بحرین از مکان نگهداری وی چیزی نمی‌گویند، در حالی که بازداشتی‌های بحرینی که به تازگی از زندان‌های این کشور آزاد شده اند، از حضور وی در زندان یا شناختن او خبر می دهند، دادستانی کل و زندان ها و بیمارستان های بحرین و حتی مرکز تحقیقات جنایی این کشور مدعی هستند که از محل حضور طالب علی بی خبرند.

خانواده طالب علی شامل همسرش فاطمه ابراهیم و دختر سه ساله‌اش زینب و پسر 11 ماهه‌اش علی، یک ماه است که به دنبال او هستند، طالب علی از یک ماه قبل در جریان حمله پلیس بحرین به روستا و بازداشت تعدادی از شهروندان مفقود شده است، او در موقع حمله در منزل نبود و بعد از آن هنوز به منزل مراجعت نکرده است.

همسر علی تمام بیمارستان‌ها و مراکز پلیس و استانداری ها و ساختمان های تحقیقات جنایی و دادستانی بحرین را گشته ، اما به جواب قانع کننده ای دست نیافته است، فاطمه در این مدت در حالی که زینب دختر سه ساله و علی کودک 11 ماهه‌اش را در بغل دارد، تمام شهر را گشته، اما هیچ خبری از طالب علی نیافته است.

فاطمه به روزنامه السفیر می‌گوید: زینب تعلق خاطر زیادی به پدرش دارد، از اینکه می بینم این دختر سه ساله چنین تجربه تلخ را در زندگی اش پشت سر می گذارد، خیلی ناراحت هستم، او می گوید: من همچنان به دنبال علی خواهم بود، من می خواهم بدانم همسرم کجاست و چرا بازداشت شده است.

فاطمه دو هفته بعد از مفقود شدن طالب علی بود که تماس تلفنی 50 ثانیه ای از سوی وی دریافت کرد، علی در این مکالمه کوتاه تنها فرصت کرد که به او بگوید تعدادی از مایحتاجش را به ساختمان تحقیقات جنایی ببرد، با وجود اینکه فاطمه این کار را انجام داد، اما تحقیقات جنایی همچنان حضور طالب علی در این ساختمان را انکار می کند.

همسر علی می‌افزاید که هیچ اطلاعی از اینکه وی تحت بازجویی قرار دارد یا نه، در دست نیست، تنها موضوعی که وی از برخی آزاد شده ها شنیده، این است که علی بخشی از شنوایی خود را به علت شکنجه‌های نیروهای امنیتی از دست داده است، آن ها می گویند که او را از طریق صدایش شناخته اند که از شدت درد در محل بازداشت خود در ساختمان تحقیقات جنایی فریاد می کشیده است.

فاطمه همچنان نگران سرنوشت همسرش است، او می‌داند که تاکنون چهار بحرینی به علت شکنجه در زندان‌های آل خلیفه به شهادت رسیده‌اند، او نمی‌خواهد همسرش پنجمین این افراد باشد، اما کاری از دستش بر نمی‌آید، البته این تنها سرنوشت فاطمه نیست و بسیاری از خانواده های بحرینی الان به دنبال فرزندان خود هستند که به دست نیروهای امنیتی آل خلیفه ربوده شده‌اند. آن ها از کوچکترین حقوق خود در مورد اطلاع داشتن از سرنوشت فرزندان و آشنایان بازداشت شده خود نیز محروم هستند.

منبع : فارس/ انتهای متن/

نمایش نظرات (2)