رابطه طراح مد فرانسوي با دختر شاهزاده سعودي

رسانه‌ها تصويري از شاهزاده «بسمه» دختر سعود بن عبدالعزيز که به مخالفت‌هايش با خاندان سعودي و توصيه‌هايش به انجام اصلاحات و مفاسد امور در عربستان سعودي معروف است، منتشر کرده‌اند که تعجب بسياري را برانگيخته است

2

سرویس خبر به دخت/

در اين تصوير «ماکس آزريا» طراح مد فرانسوي يهودي الاصل که گفته مي شود مدتي سفير رژيم صهيونيستي در پاريس بوده است با حسي خاص در حال بوسيدن شاهزاده بسمه است.

وقتي از او درباره دليل اين همه شور و شوق و حرص و ولع آزريا در بوسيدن وي سؤال شد، بسمه مدعي شد که اين طراح مد فرانسوي يهودي الاصل، پدر بزرگ مادريش به شمار مي‌آيد!

اين شاهزاده يهودي در اين ارتباط گفته بود: او پدر بزرگ مادري من است! اين در حالي است که همه مي‌دانند پدر بزرگ مادري شاهزاده بسمه «اسعد مرعي» از اعراب سوري تبار است.

البته اين موضوعي نيست که در ميان خاندان شاهزادگان سعودي عجيب و غريب باشد، چون تاکنون شاهزادگان بسياري با دختران و زناني يهودي الاصل ازدواج کرده‌اند.

«الوليد بن طلال» از جمله اين شاهزادگان سعودي است که در سال ۱۹۹۰ ميلادي با يک يهودي آمريکايي به نام «دبورا» ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۳ ميلادي از او جدا شد تا در سال ۲۰۰۹ ميلادي دوباره با وي ازدواج کند.

الوليد بن طلال از دبورا داراي دو فرزند به نام‌هاي «نجم» و «مونا» است.

همچنين مي‌توان از شاهزاده «هيا» دختر «سلطام بن ناصر» نام برد که مادرش «کاندک کوهن» فرانسوي يهودي الاصل است و سه ماه پيش در شرايطي مبهم و مرموز در پاريس کشته شد.

منبع :افكارنيوز/ انتهای متن/

نمایش نظرات (2)