تصادف مینی بوس معلمان زن ۲ کشته و ۲۸ زخمی داشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با تایید حادثه تصادف سرویس معلمان در جاده لردگان گفت: در این حادثه یک راننده و 2 معلم کشته شدند.

1

 سرویس خبر به دخت/

علیرضا کریمیان اظهار کرد: سرویس معلمان زن که در حال عزیمت به مدرسه بودند، در جاده لردگان به علت لغزنده بودن جاده، دچار سانحه شده و طی آن سه نفر کشته و 21 نفر مجروح شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تسلیت درگذشت این معلمان تصریح کرد: سرویس تصادف کرده مربوط به آموزش و پرورش نیست، بلکه معلمان به صورت توافقی اقدام به تامین سرویس ایاب و ذهاب شخصی برای خود کرده بودند.
فارس نوشت: معاون اورژانس کشور گفت: در حادثه تصادف دو مینی بوس در جاده شهرکرد-لردگان ۲ نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند که متأسفانه حال ۴ نفر از مجروحان وخیم است.
محمد سرور افزود: این حادثه بر اثر تصادف و برخورد دو مینی بوس در جاده لردگان-شهرکرد رخ داد که با حضور مأموران اورژانس 5 نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند اما حال 4 نفر وخیم است که به بیمارستان منتقل شدند.
همچنین سرهنگ مهماندار رئیس پلیس راه کشور در گفت وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: امروز صبح ساعت 6 و 45 دقیقه یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه کامیون بنز در کیلومتر 65 محور بروجن به لردگان در استان چهارمحال و بختیاری برخورد کردند.
وی در ادامه گفت: طی این حادثه 27 نفر مجروح و 2 نفر از سرنشینان مینی بوس فوت شدند؛ علت این تصادف انحراف به چپ کامیون بوده است.

منبع: خبر آنلاين/ انتهای متن/

نمایش نظرات (1)