ورزش بانوان حمایت مالی نمی‌شود

مربی تیم سپک‌تاکرای بانوان کرمان گفت: با توجه به مشکلات موجود اسپانسرها و حامیان مالی حاضر به حمایت از ورزش بانوان نیستند و این مسئله مشکلات زیادی را برای توسعه ورزش در بر داشته است.

0

سرویس خبر به دخت/

زهرا قدس‌ولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان خواستار توجه بیشتر مسئولان به ورزش بانوان شد و اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در ورزش اسپانسرها و حامیان مالی حاضر به حمایت از ورزش بانوان نیستند و این مسئله مشکلات زیادی را برای توسعه ورزش در بر داشته است.

وی افزود: تیم سپک‌تاکرای بانوان کرمان باید در لیگ دسته اول بانوان کشور حضور یابد، اما تاکنون هیچ اسپانسر و حامی مالی از این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول سپک‌تاکرای قهرمانی کشور حمایت خود را اعلام نکرده است، این تیم در شرایط فوق‌العاده خوبی قرار دارد و در صورت اعزام به این رقابت‌ها با دست پر به کرمان باز می‌گردد.

قدس‌ولی گفت: رسانه‌ها به ورزش بانوان توجه بیشتری کنند، ورزشکاران ما از توانایی‌های خوبی برخوردار هستند و این توانایی‌ها و موفقیت‌ها نیازمند انعکاس در جامعه هستند.

مربی تیم سپک‌تاکرای بانوان کرمان خاطرنشان کرد: دست یاری خود را به سوی اشخاص توانمند و یا سازمان‌ها و نهادهایی که حاضر به حمایت از ورزش بانوان هستند دراز می‌کنیم و مطمئنا این تیم در صورت اعزام به لیگ دسته اول کشور با نتایج خوبی توجه همه را به خود جلب می‌کند.

وی با اشاره به سابقه هفت ساله این رشته در بخش بانوان گفت: سپک‌تاکرا از سال 84 به بانوان کرمانی و علاقمندان این رشته در استان معرفی شد، این رشته شامل رشته‌هایی چون هوپ‌تاکرا، دوبل‌تاکرا و سپک‌تاکرا است و تاکنون در قسمت بانوان زهرا نجفی و فاطمه سهرابی از تیم کرمان به اردوهای تیم ملی سپک‌تاکرای بانوان کشورمان فرا خوانده شده‌اند.

قدس‌ولی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 20 نفر افراد تشکیل دهنده تیم کرمان را شامل می‌شوند که از این تعداد 12 بازیکن قادر به همراهی تیم در مسابقات و لیگ‌های کشوری هستند در این رشته که به والیبال با پا هم معروف است، شش بازیکن یک تیم را تشکیل می‌دهند که سه بازیکن درون زمین و سه بازیکن ذخیره نفرات هر تیم را شامل می‌شوند.

قدس‌ولی افزود: شش مربی و پنج داور در این رشته در استان فعالیت می‌کنند و باید از رئیس هیئت انجمن‌های استان کرمان که از زمان حضورش در این هیئت توجه خوبی به این رشته و حمایت از ورزشکاران سپک‌تاکرا داشته است، تشکر کنم.

منبع : فارس/ انتهای متن/

درج نظر