رونمایی از 31 سازه یادواره شهدای زن

رئیس بسیج جامعه زنان از رونمایی 31 سازه یادواره شهدای زن در مراکز استان‌های کشور تا یک ماه آینده خبر داد.

2

سرویس خبر به دخت/

مینو اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: با جانمایی 31 سازه در 31 استان می‌توان نماد مقاومت زنان مسلمان را در کل کشور به عرصه نمایش گذاشت.

به گفته رئیس بسیج جامعه زنان کشور، هم اکنون این سازه‌ها در ابعاد 3.5 و 2.5 متر در حال ساخت و قالب‌گیری است.

وی در ادامه به تشکیل ستاد کنگره ملی 7 هزار زن شهید کشور اشاره کرد و اذعان داشت: 24 دستگاه، نهاد، سازمان و وزارتخانه در قالب 42 عنوان برنامه ملی و بین‌المللی با این ستاد همکاری می‌کنند.

اصلانی یادآور شد: از 42 عنوان برنامه مزبور 3 عنوان در سطح بین‌المللی است که از بهمن ماه سال جاری اجرایی می‌شود و مابقی در سطح ملی و استانی برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس بسیج جامعه زنان کشور، هم اکنون بیش از 1400 برنامه در پایگاه ‌های مقاومت بسیج در یادواره شهدا برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون بیش از 50 عنوان کتاب با موضوع یادواره شهدای زن در حال چاپ است، اظهار داشت: همچنین در این زمینه نرم‌افزار «زنان دفاع مقدس» نیز در خلال تولیدات کنگره آماده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

اصلانی تشکیل کنگره ملی 7 هزار زن شهید کشور را الگویی مناسب برای نسل امروز دانست و گفت: هم اکنون فراخوان این کنگره آماده شده است و قبل از 20 آذر ماه سال جاری به روی پایگاه قرار خواهد گرفت به طوری که امکان مشارکت برای کلیه صاحبنظران، دانشجویان و محصلین فراهم خواهد شد.

منبع : فارس/ انتهای متن/

نمایش نظرات (2)