35دانش‌آموز دختر طعمه آتش‌سوزی در مدرسه

به گفته یک منبع بیمارستانی حال 12 نفر از دانش آموزان وخیم گزارش شده است.

0

سرویس خبر به دخت/

مدرسه ابتدایی دخترانه شین آباد دارای بافت قدیمی بوده که هنوز در آن برای گرم نگه داشتن کلاس های آموزشی از بخاری های نفت سوز استفاده می شود.

به گزارش کردپرس از پیرانشهر، این آتش سوزی در ساعت حدود 30/ 8 صبح امروز چهارشنبه 15 آذرماه  در پی نشت نفت از بخاری مدرسه و منفجر شدن آن رخ داد که متاسفانه باعث شد تا 34 تن از دانش آموزان کلاس چهارم مدرسه دخترانه انقلاب اسلامی شین آباد بشدت دچار آتش سوزی شوند.

پس از وقوع آتش سوزی، تمامی دانش آموزان توسط همکاران مدرسه و اهالی شین آباد در اسرع وقت به ارژانس بیمارستان امام خمینی پیرانشهر اعزام شدند.

به گفته یک منبع بیمارستانی حال 12 نفر از دانش آموزان وخیم گزارش شده است که با توجه به اطلاع رسانی فوری و درخواست کمک از پایگاه های امداد و نجات شهرستان های جنوبی استان آذربایجان غربی از جمله اشنویه – نقده- سردشت- مهاباد کار اعزام آنان به یبمارستان های استان انجام گرفته و تمامی کادر پزشکی و اورژانس های بیماستان های استان به حالت آماده باش در آمده اند.

قابل ذکر است که تمامی دانش آموزان در مقطع چهارم ابتدایی مشغول به تحصیل بودند.
مدرسه ابتدایی دخترانه شین آباد دارای بافت قدیمی بوده که هنوز در آن برای گرم نگه داشتن کلاسهای آموزشی از بخاریهای با سوخت نفت استفاده میشود.

منبع : تابناک/انتهای متن/

درج نظر