نمایشگاه نوزدهم تمام شد

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبر گزاری ها در حالی به کار خود پایان داد که این نمایشگاه ، به دلیل استقبال بیشترنشریات و رسانه ها نسبت به سال گذشته در فضایی گسترده تر تشکیل شد. بخشی از این استقبال به نشریات و پایگاه های خبری و تخصصی تازه تولد یافته و نوپا مثل سایت “به دخت “اختصاص داشت.

0

سرویس خبر به دخت/

همزمان با عید سعید غدیر، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، با حضور وزیر ارشاد اسلامی و جمع زیادی از اصحاب رسانه در محل مصلی تهران ، به کار خود پایان داد .

سید محمد حسینی وزیر ارشاد اسلامی در سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات مرکز خبررسانی بود، گفت:موضع‌گیری‌ها و دیدگاه‌های مطرح شده و همچنین حضور بسیاری از چهره‌های سیاسی، فرهنگی، ‌اجتماعی نشان‌دهنده این امر است. حضور این شخصیت‌ها و چهره‌ها و پاسخگویی آن ها گواه ریزبینی خبرنگاران و زیر ذره‌بین بودن عملکرد دولتمردان است.

ایجاد غرفه رحمة‌للعالمین در نمایشگاه امسال برای مقابله با توهین غرب به پیامبر اعظم(ص)، راه‌اندازی نگارستان مطبوعات با منتخبی از آثار مطبوعاتی سه دهه گذشته، رونمایی از تندیس چهره‌های برجسته روزنامه‌نگاری کشور همچون جلال آل احمد، اسدآبادی و دهخدا و نیز توجه ویژه به موضوع رسانه و سبک زندگی ، از ویژگی های نمایشگاه امسال بود.

همچنین در این نمایشگاه  از سوی رسانه ها نشست ها ی متعددی با مباحث تخصصی علمی و موضوعات روز رسانه و مسائل سیاسی و انتخابات برگزار شد .

“به دخت” که برای اولین بار حضور در چنین نمایشگاهی را تجربه می کرد نیز با برگزاری دو کارگاه آموزشی و ارائه مشاوره حقوقی و روانشناسی رایگان در غرفه خود، نقش فعال و مفیدی داشت.

در مراسم اختتامیه نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، استان‌ها، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، نشریات ادواری، پایگاه های اطلاع‌رسانیو نیز نشریات دانشجویی برتر نیز معرفی شدند.

در بخش استان‌ها کردستان، خوزستان و سمنان، در بخش روزنامه‌ها دنیای اقتصاد، فرهیختگان، پرسپولیس، در بخش خبرگزاری‌ها، قدس، ابنا و پانا، در بخش نشریات ادواری، باغ نظر، پیک توانا، صبح قریب، امین جامعه و بچه‌های بشری،‌در بخش پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، مؤسسه‌ پژوهشی انقلاب اسلامی، جام ‌نیوز و نسیم و در بخش نشریات دانشجویی، دانشگاه فردوسی مشهد،‌ دانشگاه لرستان و دانشگاه شهید بهشتی حائز رتبه شدند. همچنین در بخش بین‌الملل از غرفه کشورهای افغانستان، اردن و ونزوئلا تقدیرشد.

 /انتهای متن/

درج نظر