پویش مردمی «پیوستن به نیروی قدس سپاه» 5 هزار نفری شد

پویش مردمی «پیوستن به نیروی قدس سپاه» به منظور گرفتن انتقام سخت خون شهیدسرافراز سپهبد قاسم سلیمانی 5 هزار نفری شد.

0

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پی شهادت مظلومانه‌ سپهبد قاسم سلیمانی، جمعی از دانشجویان و مردم خواستار تشکیل «شاخه مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» شدند.

متن نامه دانشجویان و مردم به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

فرماندهی معظم کل قوا 

سلام علیکم

شهادت مظلومانه سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین ظالمان زمانه‌، آتشی سوزان بر دل مستضعفین جهان افکنده است. داغ سلیمانی بر دل‌های ماست و تا تحقق وعده‌ انتقام سخت، آرام نخواهد شد.

اگر انقلاب خمینی کبیر با حضور مستمر و جهادی مردم در صحنه به بار نشست و استمرار آن نیز با حضور مردم محقق شد، دستاوردهای بی‌شمار فرزند خلف امام خمینی، سردار شهید سلیمانی، در حفظ امنیت کشور و مبارزه با استکبار و تروریسم نیز جز با همراهی مردم، تداوم نخواهد یافت. مرزهای انقلاب اسلامی امروز کیلومترها فراتر از مرزهای سرزمین ایران است و حراست از این مرزها، با نقش‌آفرینی مردم محقق خواهد شد.

بنابراین، ما امضاکنندگان این نامه از آحاد مختلف مردم، از جنابعالی می‌خواهیم با تشکیل “شاخه‌ی مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” موافقت کرده و دستورات لازم برای تشکیل آن را صادر فرمایید. ما به عنوان اولین گروه، آمادگی خود برای پیوستن به این شاخه و تشکیل جبهه واحد مستضعفین در برابر امریکای جنایتکار را اعلام می‌کنیم و برای مشارکت در انتقام سخت از قاتلان سردار شهیدمان، لحظه‌ها را می‌شماریم.

تاکنون بیش از ۵ هزار نفر با ثبت نام در پویش «انتقام سخت»‌ آمادگی خود را به رهبر انقلاب اعلام کردند که بیش از ۳هزارتن از ثبت نام کنندگان، دانشجو هستند.

میانگین سن امضاکنندگان ۲۸ سال بوده و ۳۴ درصد داوطلبان، خانم ها هستند.

کاربران برای مشاهده نامه و پیوستن به پویش از طریق ربات تلگرامی می‌توانند به نشانی http://t.me/raheqods_bot مراجعه و اقدام کنند.

درج نظر