مسافران المپیک توکیو در رشته سنگنوردی بانوان مشخص شدند

هجدهمین رقابت های سنگنوردی انتخابی تیم ملی بانوان ایران در زنجان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد، روز چهارشنبه /25 بهمن جاری/ با معرفی سنگنوردان برتر به پایان رسید.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، این رقابت ها در رده سنی آزاد و رشته های سرعت، سرطناب (لید)، بلدرینگ و ترکیبی (Combined) با هدف توسعه و گسترش همه جانبه ورزش سنگنوردی و شناسایی استعدادهای برتر و انتخاب نفرات برتر به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو برگزار شد.
به گزارش ایرنا، بخش ‘ترکیبی’ مسابقات سنگنوردی، روز گذشته در سالن اختصاصی سنگنوردی زنجان برگزار شد که در پایان نتایج زیر حاصل شد.

**گروه سنی نوجوانان B
مقام اول: فاطمه پوربحری از باشگاه ویراک
مقام دوم: شیما رستگار از زنجان
مقام سوم: آناهیتا آریانفر از باشگاه ساسان

** نوجوانان A
مقام اول: ثنا عزیز زنجانی از زنجان
مقام دوم: ملیکا راحمی حقیقی از خوزستان
مقام سوم: فاطمه زرین آبادی از باشگاه داوودی

**جوانان
مقام اول: مینا آرمیده از زنجان
مقام دوم: شقایق اسکندری از فارس
مقام سوم: ساحل مایلی از اصفهان

**گروه سنی آزاد
مقام اول: الناز رکابی از زنجان
مقام دوم: سیده افسانه میراحمدی از اصفهان
مقام سوم: محیا دارابیان از زنجان

در رشته بلدرینگ نیز که روز سه شنبه /24 بهمن جاری/ با حضور 63 نفر از سنگنوردان استان های مختلف کشور در سالن اختصاصی سنگنوردی زنجان برگزار شد، الناز رکابی و محیا دارابیان از زنجان و سیده افسانه میراحمدی از اصفهان، عناوین نخست تا سوم را ازآن خود کردند.
در رقابت های روز دوشنبه /23 بهمن/ نیز که در رشته سرطناب ‘لید’ با حضور 52 سنگنورد در سالن اختصاصی سنگنوردی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، ‘الناز رکابی و محیا داربیان’ به ترتیب اول و دوم شدند و ‘فاطمه پوربحری’ از تهران نیز عنوان سوم را به دست آورد.
در مسابقات رشته سرعت نیز که روز یکشنبه /22 بهمن/ مسابقات رشته سرعت با حضور 40 سنگنورد زن در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) برگزار شد ‘محیا دارابیان و الناز رکابی’ از زنجان مقام های اول و دوم را کسب کردند و ‘کبری کلزایی فرد’ از هرمزگان، نیز سوم شد.
رقابت های بخش مردان نیز از 26 تا 29 بهمن برگزار می شود.
هفدهمین دوره مسابقات سنگنوردی گرامیداشت دهه فجر سال گذشته با حضور 200 ورزشکار در همدان برگزار شد و تیم 20 نفره زنجان توانست عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.

/انتهای متن/

درج نظر